24 Ekim 2010 Pazar

saliseler silsilesi.

Heh.  Şimdi ben durdum durdum düşündüm bak aklıma ne geldi.
Ben eskiden banyomu tek yapabilecek kadar büyük, ama perdelerden korkabilecek kadar da küçüktüm he. Böyle sanki arkadan biri pörtleyivercekmiş gibi gelirdi.
Bi de özel isteğimle bilenlere bir şey sormak isterim burdan. Şu her evde mutlaka bulunan YEDİ FİL'in olayı nedir? az önce odama giderkene birini devirdim de aklıma geldi ne olduğunu bilmiyorum ama yıllardır burdalar dedim.Kınadım kendimi bi an.
Şu ansa, Always adlı hoş parçayı dinlemekteyim haberiniz olsun. Ama eski anıları yoktur belki sizde. Varmış gibi dinleyin artık göz pınarlarınız canlansın haydi eller.
Aslında sevgili blog'umda , bugünkü derbiye değinmek istemezdim ama can alıcı hayat şartları beni buna zorluyor azizim. Kadıköyden dönmek bir eziyete dönmesin sloganlarıyla bi saat otobüs beklemeyi protesto ediyorum. Ama ne hoş ki bu sırada yanımda Pip'po, ağzımda lolipop, kolumda Frank Sinatra plakı ve yeni kitabım vardı ki can sıkıntımı öldürdüler sağolsunlar.
Eh o zaman benden bu kadar saygıdeğer gençler. Kendinize itinalı davranın he.
NOT: Yeni bi haftanın başlamasına saatler kala, canınız bir şeylere lanet etmek istiyosa aman diyim. Edin ama bari zararsız evcilimsi olun he. benim için.Ve günün tarafımdan düzenlenmiş ve anında şu an sıcak sıcak yayınlanan özlüsözü:

Hayat suda başladı derler.
Peki ya buzlar? mı diyecektiniz?
E onlar da donmadan önce suydular.
Havalar ısınınca yine su olurlarki.

ben bazen saçmalarım .saygılar.

3 yorum:

  1. ne demişler? babana bile güvenme. ama belki su farklı olur demiştim...olmadı.

    YanıtlaSil
  2. bu yazının bazı yerlerinde egomu tatmin ettim diyebilirim:D

    YanıtlaSil