22 Haziran 2011 Çarşamba

tanıtım

eh.şey.
Ben bazen fak diyorum.
Bazen anlatamamaktan yoruluyorum.
Bazen de çok bağlanıyorum.
Bazen,çok seviyorum kocaman.
Bazen çok uyumak istiyorum uyuyamıyorum mesela.
Bazen çok pis gaza geliyorum ama hiç bi zaman hırslanmıyorum.
Bazen çok iyi ağlıyorum sonra susmuyorum.
Bazen ışıkları açmak bir daha da kapatmamak istiyorum.
Bazen noktayı koyan olmaktan kaçıyorum. aslında bazen değil ya, genelde.ya da hep işte anlayın .
Bazen bağıra bağıra şarkı söylemek istiyorum. Ehe, söylüyorum da.
Bazen kız olduğum için üzülüyorum. Ama yanlış anlamayın, bu zamanlarda erkek olmak istemiyorum. yani insanlar kız erkek ve ... diye ayrılsalardı, ...yı seçerdim %123213.
Bazen 9 bardak su içiyorum-0.5 litrelik bardaklardan he-.
Bazen annem bilgisayarı istiyo, vermek zorunda kalıyorum bir de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder