11 Mayıs 2011 Çarşamba

Kendime "welcome back!" diyorum.

Gençler ben geldim ya.Hani şu an kendi çapımda eğleniyorum siz aldırmayın bence bana.
Neyse fark ettim ki ben yazmayalı yıllar olmuş. Tamam abartmayalım yıl değil de, baya olmuş be. Kendimi şiddetle kınadım. Kitap da okumuyorum dedim, yine kınadım falan. Sonuç olarak sahalara geri döndüm, ister sevinin ister üzülün artık.
Not: Buradan ekşimiş pudra'ya sesleniyorum, bir iki gün içinde yapacağım olay vardı ya,buydu şekerim.
SÜRPRİZ hani, duyurulur.
Artık; yazısız kitapsız vs'siz günlere aylara son, yeni bir ayla yeni bir partnerle yeni bir bakış açısıyla yeni bir kitapla yeni müziklerle yeni bir ojeyle işte geldim burdayım artık.
Gitmeyi düşünmüyorum bilginize.
Sevgiler.
NOT2: Şu an arkada Harry Potter'ın soundtrack'lerinden biri çalmakta. Kendimi yeniden büyücü gibi hissetmeye başladım!bkz: ben 11. yaşıma girerken, doğum günüm boyunca gizliden gizliye bi Hogwarts mektubudur, beni almaya gelen bi Hagrid'dir öyle şeyler beklemiştim işte.
Ne mektup gelmişti ne Hagrid, haberiniz olsun hakkımda yanlış düşünmeyin.

1 yorum:

  1. yea seni çılgın hiç haber vermedin ha.hiç de aklıma gelmedi hem,köftehor seni.görünce şaşırmadım değil hani ve doğru karar balım aynen devam et.
    öptüm seni.(uzun zamandır da görüşmüyoruz ya hani zaten)

    YanıtlaSil