12 Eylül 2010 Pazar

eye of the tiger.

Aslında müzik her şey.
Şimdi burdaki herkese en sevdiği şarkıları söylemesini isterdim ama,
1. biz burda çok kişi değiliz malesef.
2. en sevilen şarkılar kısıtlanmamalı bence, zamana göre değişir ya hani. en azından benim öyle.
Mesela şu anda dinlediğim şarkı şey gibi, sevgiliden ayrılma psikolojisini yansıtan, arkada atılan elektro solosu da pek bi içten kopan. belki az önce okuduğum ayrılık konulu bir blog yazısı, belki de sevgiliden ayrılma psikolojisi beynimin bi yerlerinde varlığını uzun süre hissettireceğinden.
Şu anki eğlenceli bi şarkı. Aklıma Sırbistan-Türkiye maçını getirdi sanki. O değil adamlar son dakika kahramanı ama yine de iyiydi ya. Sonlara doğru ailece totem havasına girmiş olsak da adrenalin damarlarımızdan sırbistan da küfürlerimizden eksik olmadı yani.
Basketçilerin partnerleri de manken gibiymiş dün farkettim. Çocukları da şeker gibi.
Ben mikropların vücudumda verdiği olumsuz etkiyle saçmalama başladım galiba. evet.
o zaman.
güle güle akşam ve yıldızlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder