11 Kasım 2010 Perşembe

bucca.

Aslında ben hiçbir zaman sirkleri sevmedim, zaten topu topu bir kez gittim ama, nefret etmeme yetti diyebilirim.
Onun dışında, biz bugün öğlen 12 civarlarında flaşlı ve filmli Zenitciğimizle ve bağlanma problemli Pippo'yla dolaşıp fotoğraf çektik falan. Bir ara amcanın teki bizi durdurdu, abuk subuk bir şeyler geveledi ağzında ama sonradan anladık ki karşısındaki şişko aşçı amca heykeliyle resim çektirin herkes öyle yapıyor, demeye çalışıyormuş meğer.Şeker adam.
Her neyse.
Bu arada bugün şeker komasına girmediysem hiçbir zaman girmem heralde. Akide şekeri koması hani, öyle böyle değil.
Ve de geçen gün, "Olmak ya da olmamak,işte bütün mesele bu" sözünün Shakespeare'e ait olduğunu yeni öğrenen birine tanık oldum, şaşırdım.Ama sevgili atalarımızın da dediği gibi tabii, bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp falan filan.
O değil de havalar çok güzel değil mi nan? Çok güzel. Keşke bundan sonra gelecek mevsim daha sıcak bir bahar ya da yaz olsaydı. Hadi olmadı kış olsun, ama en fazla kar yağsın, yağmur-çamur-ıslanmak-erimek vb. kıvamlar bana göre değil, kimseye göre de olmasın.
Ve son olarak, yoğun isteklerimize dayanamayan anneciğim bize pudra şekerli adını bilmediğim muhteşem bir tatlı yaparken şu an, ona olan sevgimi birkaç kat daha arttırıyorum, o bunu hak etti, bense pudra şekerli muhteşemi.
Ben onu yiyip, karnımı doyurup, belki canım isterse tekrar gelip bir şeyler çiziktirene kadar,
esen kalın.
Bu arada,
 BUCCA = YANAK
(latin usulü) (türk usulü)

1 yorum: